Ha valamiben benne van a nyolcvanas évek minden királysága, az az Egli 1MRD Turbo Kawasaki. Maga a csoda, mindene bámulatos. A blokk a Kawasaki GPZ1100-ból származik, de króm-molibdénből új főtengelyt terveztek hozzá, Mahle dugattyúkat kapott, a kompressziót 7,05:1-re vitték le, aztán megfújták egy turbóval. A karburátort 106-os oktánszámú benzinhez lőtték be, a hűtőrendszert pedig 50-50 arányban kevert desztillált vízzel és izopropil-alkohollal töltötték fel. Természetesen a nitrót sem hagyták le róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://chopper.blog.hu/api/trackback/id/tr9513469725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.