A Kawasakinak már komoly rutinja van abban, hogyan kell megnyerni a Superbike világbajnokságot - Jonathan Rea bő száz pontos előnye már nem fog eltűnni, a gyár másik versenyzője, Tom Sykes második helyét is csak egyetlen versenyző veszélyezteti, a ducatis Chaz Davies.

A 2018-as ZX-10RR

Tehát a világbajnokság már a zsebben, ennek megfelelően 2018-ra kicsit frissítettek a versenymotor alapjául is szolgáló ZX-10RR-en, viszont mind a kettő nevetséges apróság. Az egyik, hogy az első futómű gáztartályát pirosról ezüstre színezik, a másik pedig a telószár felső kupakja, ami eddig piros volt, 2018-től viszont zöld lesz. Ezek olyan minimális módosítások, hogy a frissített típust újra sem fotózták, hanem Photoshoppal átszínezték a kérdéses részeket.

Az idei ZX-10RR
A Kawasaki ZX-10RR-t tavaly mutatták be, lényegében a ZX-10R homológizációs változata, amelynek annyi a dolga, hogy még jobb versenygép-alap legyen. Ritka, hogy egy motor első évében világbajnokságot nyer, a Ninjának sikerült.

A bejegyzés trackback címe:

https://chopper.blog.hu/api/trackback/id/tr513276977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.