Az Aprilia Factory Works mindigis a legcsodálatosabb része volt a noelei cégnek. Erre nem is kell más bizonyíték, mint az Aprilia RSV4 R FW-GP, a 250 lóerős őrület.

A 250 lóerős csúcsszörnyeteg természetesen megfizethetetlen, így aki orcája verejtékével keresi kenyerét, kénytelen lesz beérni a szerényebb Aprilia RSV4 RF gyári superstock versenymotor 215 lovával - ez egy teljesen versenykész motor, kézzel készítik a gyár versenyrészlegén, és ami a legdurvább: erre MotoGP stílusú szárnyakat szereltek! Az idomokat egyébként az Aprilia RS-GP MotoGP-versenymotorral gyűjtött tapasztalatok alapján tervezték.

Az RSV4 RF-ben egyébként nem a látványos szárnyak a legérdekesebbek, hanem a gyári SSTK1 versenykészletből beépített elemek, például a dugattyúk, a hengerfej, a komplett kipufogórendszer, az új tank, a lítiumos akksi és a programozható elektronika - ezekkel jön ki a 215 lóerős csúcs és a 10 kilós súlycsökkentés.

A bejegyzés trackback címe:

https://chopper.blog.hu/api/trackback/id/tr6713277001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.