Az MT-10 SP után logikus döntés volt a Yamahától az MT-09-ből is készíteni egy csúcs-futóművű változatot. Az MT-09 SP viszont közel sem akkora forradalom, mint a nagy testvér: kapott egy Öhlins központi rugóstagot és egy minden paraméterében állítható első villát, de ez utóbbi nem a svéd futóműspecialistától, hanem a Kayabától származik.

A központi rugóstag kivezetett állítócsavarokat kapott, melyekhez szerszám sem szükséges. További érdekesség, hogy a tulajdonosok a saját súlyukhoz való rugót is rendelhetnek hozzá.

Ha nincs idő szemrevételezni a futóművet, az SP kivitelt a színeiről lehet legkönnyebben felismerni, kék felniket és szürke-fekete fényezést kapott, a felnikre rímelő dekorcsíkokkal. Ezen felül az SP sajátja a fekete kormány, illetve a kezelőszerveket is hasonlóra festették. A motor teljesítménye nem változik, a 847 köbcentis, soros háromhengeres motor továbbra is 115 lóerőt ad le.

Megújul az MT-07 is, amely formában felzárkózik a háromhengeres modellhez, tehát MT-09 stílusú légbeömlőket és ülést kapott, illetve módosítottak a futóművön.

2018-Yamaha-MT-07-First-Look-naked-sport-motorcycle-13

Finoman frissítették a Tracer 900-at is, nagyobb szélvédőt, jobb védelmet nyújtó idomokat és új lengőkart terveztek hozzá, illetve módosították a vezető és az utas üléspozícióját. Emellett jövőre érkezik az Tracer 900 GT, melyhez alapáron járnak a színrefújt oldaldobozok, a gyorsváltó, a fűthető markolat és a tempomat, ezeken felül színes kijelzővel, állítható első villával és kézzel is állítható rugóelőfeszítésű központi rugóstaggal látják el.

A bejegyzés trackback címe:

https://chopper.blog.hu/api/trackback/id/tr1013276959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.